LÄNGE SEN

Länge sen jag bloggade och har faktiskt haft fullt upp med saker. Men kan kortfatta det lite sen i torsdags. Då åkte jag och louise hem till mig i hoffan och hon skulle sova hos mig men så hade vi tråkig så vi tog bussen in till lödde och handla blond hårfärg till mig och mörkbrun till henne. sen tog vi bussen till hoffan igen. Vi starta bastun och sen börja vi färga hennes hår och sen mitt. Och nu är de äntligen blont bara lite gul nyans i vissa ljus. Och sen såg vi en sjukt bra film som jag ska tipsa om senare. Fredag var det skola men ganska chill. Och nu är det ju loooov, sen två veckors prao på nyvång. Sen igår "fredags" så åkte jag hem till pappa men pappa skulle bort till kusinerna och jag stanna hemma. Så då kom niklas och louise och vi beställde pizza hem och kolla en film. Sen stack vi ut och gjorde lite saker. Efter det stack vi hem till mig och kolla på en film som jag ska tipsa om sen också. Och niklas stack hem efter och louise sov hos mig. Idag har jag och louise bara chillat framför datan och tv:n men ikväll ska jag, louise och niklas åka in och se bio i malmö. Vi ska se "sebbe" kommer kanske uppdatera innan annars gör jag det efter. puss hejj.

torsdag, fredags outfits:
tordags outfit:
svart skinn jacka
turkos kofta- cubus
vit linne- gina tricot
ljusa jeans- vero moda
svarta converse- scorett
torsdagens center syd outfit:
svart skinn jacka
vit linne- gina tricot
ljusa jeans- vero moda
svarta converse- scorett
öronhängen- h&m
bandet på huvudet-cubus
svart väska- accent
fredagens sledna outfit:
halsduk- accent
tröjan-bik bok
mjukisbyxor-cubus
svarat converse- scorett
Postat av: nille (;

riiiktigt kul va det ;D <3

2010-03-27 @ 17:23:04
URL: http://niklahs.blogg.se/
Postat av: E

snygg klädstil ;D

2010-03-27 @ 17:28:32
Postat av: louise

tröjan är från bikbok :)<3

2010-03-27 @ 17:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin