LÖRDAG 16:53

gjort om bloggen, vad tycks? jag vet inte riktigt men nöjer mig så länge.
Igår stack jag och louise till center syd men handlade inget speciellt efter ett tag där stack vi hem till mig i hoffan och tråka först sen kom det hem folk till mig, riktigt tråkigt i början sen såg vi film:)
Sen såg jag och louise en till film och därefter vaknar jag med att louise sitter och stirrar på mig lika rälig som vanlig. så jag hoppa till och blev sjukt rädd. efter ett tag stack hon hem och har inte ätit något på hela dagen. Ikväll sticker mamma och otto "låsas pappa" på grease fest och jag är hemma själv. vet inte riktigt vad jag ska göra men men.. uppdaterar mer den. 

lite bilder från veckan för kunde inte lägga in dem hos pappa.


jag och louise springde slingan. 3 varv faktiskt


jag och louise stack till centan i fredags


och en ego bild såklart (y)

Postat av: louise

wiiiee tack för dagarna bv <3

2010-03-20 @ 17:50:01
Postat av: theresesvahn

söta <3

fin blogg :)

2010-03-20 @ 17:50:51
Postat av: st3närbäst

sweet :)

2010-03-20 @ 17:52:23
Postat av: theresesvahn

söta <3



fin blogg :)

2010-03-20 @ 17:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin