MÅNDAG

igår sov louise här, hon kom ganska sent så jag duscha när hon var här sen popa vi popcorn och såg en film, vi såg "stay alive" sjukt bra film, de är en skräck film som handlar om Ett gäng ungdomar kommer över ett kusligt skrämmande tv-spel. Spelet utspelar sig på ett 1700-talsgods, där den respektlösa dödsgrevinnan en gång bodde. Efter att ha spelat spelet gör ungdomarna den rysliga upptäckten att det finns en kopplig mellan deras egna livsöde och hur de dör i spelet. Deras verklighet vävs samman med spelet och för att överleva inser ungdomarna att de måste besegra grevinnan medan de fortfarande lever, både i spelet och i verkliga livet.

Kanske inte låter så bra men den är verkligen värd att se.
Sen idag har vi haft schema brytande dag i skolan, så jag och louise har bakat kaka till vernissagen på onsdag. Det gick vel så där men ska baka hela dagen imorgon och på onsdag också. härligt att slippa läxor och tråkiga lektioner. Efter stack jag och louise hem till henne och vi stack ut och körde runt lita med hennes moppe, härligt.. men dock har vi inte våran körkort än. Längtar till helgen för där står min moppe och väntar på mig. jaja.. sen efter de stack vi till slingan och joggade runt 2 varv, jadå vi tar de på allvar nu .. sticker ner till slingan en gång i veckan och jag ska sluta äta massa skit mat. och nu sitter jag här ny duschad och ska nog ta mig en macka och juice eller något sånt.

hade duschat och hinner bara komma in så slänger louise ner mig på golvet och sätter sig på mig. och de är ju så att jag hade bara handduk på mig ? 
louise när hon smörjer kakformen :)
vet inte vad för bild, men tyckte den var riktigt härlig.
sist men inte minst en ego bild :)
Postat av: louise :)

nejnej julia nejnej.. nu va de så att du redan låg på golvet, och du såg ut att behöva lite sällskap håhåhå , så ja varför inte :)

lika ruligt som vanligt, I kajnd af lajk u my fraind <3

2010-03-22 @ 20:46:00
Postat av: henrik

sötnos :) <3

2010-03-22 @ 21:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin