MEJA MEJA


utan fårhörl. jag vet inte om jag ska sluta använda fjortis löshår som de kallas.. Nej men lix, de ska alltid vara såna problem med de. men sen ibland i kort hår ser jag för jävlig ut. kan inte bestämma mig, HJÄLP!

wiiee, nu kom min syster hem och vi är hemma själv.. jätte kul :D
nej nu ska jag inte vara taskig mot meja "syster" men var lix inte så sugen på hennes gnäll och skrikande. Men pappa kommer hem sex ikväll och då kanske jag drar ut med folk i lödde. Nu ska jag fixa pannkakor till mig och meja och vi ska sitta vid tv:n och kolla på någon film hon vill se. Så blir hon nog glad och tyst! hihi :thumbup:
puss seeaa.

och ni måste se denna bilden blev ganska nöjd med den. Alltså ögonen blir så sjukt mycket finare när man fotar dem mot sol ljus . så alla som säger att jag har gröna ögon, fuuuuck off



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin