MIDDA HELT SJÄLV

nu har jag duschat och gjort min goda midda.
faktiskt inte alls svårt och jobbig att göra, och bästa tipset om man är själv hemma och inte orkar göra något.
gardiosa pizza bara sätta ungnen på 225 grader och lägga in pizzan när där e så varmt som de ska vara och sen ha den där inne på 15-18 min. sen ta ut och äta. just nu sitter jag vid tv:n och med datan samtidigt och äter min pizza. och blev sjukt glad, satt på tv:n och på svt och där var de vintergatan, de programet älska jag när jag var liten kommer exakt ihåg vad de var och vilka som var där. Var ju peo, mira, glen, henrik och ulla dem åkte typ upp i rymden men så blev dem av med ulla och dem börjar leta i hela universum och så händer de massa saker. men nu är de nya skådespelare och nya avsnitt som tyvär är dåligare. men jag älskar de programet och struntar i om de är barnsligt :)
Någon mer som kommer ihåg vintergatan?


efter duschen


wiie mitt egna hår, börjar ju bli långt , blött hår.


min goda & fina pizza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin