SAKNAR ALLT



fonky fresh-tack för tiden



pikku-saknad


just nu sitter jag jagoch tänker tillbaka på allt, alla gammla tider som varit så underbara. i sexan när jag, louise och sara var bästisar, vi var varje dag ingen kunde göra mig gladare än er, ni var lix mitt allt, kunde säga allt till er och ni var fan bäst. tiderna med er kommer jag aldrig glömma, vill åka tillbaka pausa och aldrig trycka play. kollar på bilder som får mig tillbaka och fäller en tår. fyfan vad ni var underbara. hittade aldrig på massa skit som fick föräldrarna sura, de var lix alltid vi och ingen annan. alla gånger vi sovit över och alla gånger vi bara har varit, ni fick mig att stå och ni fick mig till tjejen jag är idag. jag ångrar absolut inget med er och jag älskar er båda så sjukt jävla mycket. sen börja vi sjuan tillsammans och allt var sjukt bra mellan oss där med och vi fick en ny bästis eller vad man ska säga, kristina de var nästan alltid vi fyra då men då blev de mycket bråk men alla minnen med er 4 var också så sjukt underbara vill aldrig glömma er och ni måste veta att jag älskar er, men åttan börja sara på ny skola och kristina med och vi splitrades och nu är vi fyra inte bästisar längre men ganska bra kompisar, men vi valde helt olika vägar och sånt. men louise du finns altid kvar hoppas jag, det blir 10 år mellan oss i år, skitt, de känns konstigt, vi två i 10 år, och alltid varit bästisar, och vi kan absolut inte vara ovänner .. någon av oss säger alltid förlåt dagen efter eller börjar vi bara skratta. jag älskar dig sjukt mycket, du är som en syster du är mitt liv min andra halva, försvinner du så svär jag att jag tar mitt liv, ingen jag utan dig. och nu sommaren 2009 alla sena kvällar i bjärred alla gånger jag sov hos sara söderberg, de glömmer jag aldrig. dem kvällarna på stranden och alla folk där. träffar ju typ knappt ingen av er i bjärred längre.. fan jag har blivit så osocial. men iallfall sara söderberg jag älskar dig och saknar dig så sjukt mycket, saknar absolut allt vi gjorde i bjärred, den morgonen vi köpte vars en cider till frukost och gick en hel jävla omväg hem till erik. haha när vi bytade mobil i typ 3 veckor , min sletna mobil mot din nästan nya. den morgonen vi gick ner till pizzerian och åt pizza till frukost. och när vi träffade alla folk, jag saknar er alla somfan. sen hände något och jag slutade åka till bjärred, jajo dem flesta vet ju varför, de gick bara inte att åka till bjärred, de fick mig till så många minnen av en person. och sen tänker jag tillbaka så mycket längre när jag var 6 år. minns dem dagarna när vi var på semster med släkten och familjen. när jag och mamma och pappa åkte på picnik i skogen. ja, då när allt var perfekt och jag var som lyckligast, vill tillbaka och ha det som förut. sen kom dagen mamma berätta att pappa inte skulle bo med oss längre att jag skulle flytta mellan dem, för dem kunde inte vara tillsammans längre. de kändes verkligen som någon hade dött, kommer ihåg hur pappa grät och jag satt i mammas knä och fatta inget. jag och pappa fick bo hos farmor och mamma i huset, jag grät nog mig till sömns varje natt och jag visste att inget skulle bli som förr. tillslut flytta mamma till furulund till en etta sen flytta vi till en trea i furulund och pappa fick huset. de var då i furulund jag fick en till bästis, adina skitt alltså minnena med dig är också sjukt underbara, exakt alla dagar i furulund var jag med dig, kommer ihåg den porslin dockan vi delade och hade varanan vecka, när vi stack ner till blatte kisosken fast ingen av oss fick det, när vi skulle göra vinbärs saft och vi trodde man behövde mjöl i så vi gick och fråga min granne. och allt skit vi gjorde där, höll på med dem som var mindre, och du hade någon kompis vi inte gilla som vi höll på och käfta mot, sen flytta mamma till rotan och vi träffades aldrig mer. saknar dig och älskar dig , vi måste träffas snart igen. det finns så mycket mer man kan ta upp men ska inte slösa er tid på att läsa allt detta. hade bara lite lust att skriva av mig lite, saknar verkligen allt de här! och släpper tårar när jag skriver de.
louise och niklas jag älskar er<3

Postat av: lousie j

fin text hjärat!

sakanr de också som fan, allting var så mycket lättare då, menmen.. sånt händer vell, du och jag föralltid iaf, du e bäst ingen protest (a) <3

2010-03-12 @ 21:46:00
Postat av: sara von dewaaaaaall

saknar tiderna som fan :(

älskar dig <3

2010-03-13 @ 01:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin