SAKNAR DE!


saknar mitt gamla hår och hårfärgen, kan ju aldrig få tillbaka den som jag hade då. Såg mycket tjockare och finare ut nu ser det ju bara slitet och tunt ut, och man ser utväxten nästan direkt i denna hårfärgen jag har nu. Och jag kommer ju aldrig kunna färga tillbaka håret, de blir svårt iaf. så jag satsar på platinablond eller ngt sånt. ska också försöka att inte platta håret så mycket. jaja ikväll mötte jag upp min kompis vi va en stund sen hade vi följe hem. Har sett 3 filmer "eden lake" "halva beck" och lite på "vi hade iaf tur med vädret2". nu ser jag en till film haha som heter "wild child" riktigt dålig, trodde det var en annan komendi men denna är bara helt psykist störd. Ska nog snart gå och lägga mig.

mitt hår nu (ni ser på bilden) slitet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin