TJUDILUTAN

som bilden visar, adele tränar ansiktmåling på söta katten klintaN.
idag har vi haft en ännu bra dag i skolan och haft schema brytande dagar.
bakat med louise en stor fett kladdekaka som vi ska bjuda på imorgon på vernissagen på skolan. Så idag har skolan varit ganska chill och efter var det konfan som gällde. Fast vår lärare hade brutit handleden så vi fick se film hela tiden och fick fanta och chocklad , stor tumme upp på de. Tyvärr på dåligt humör och vet inte varför eller jo lite varför.. först när jag kommer hem funkar inte Internet och dathelvetet är helt sär. sen får man sitta vid tv och för att klockan är halv nio och jag inte har duschat än jag spyyyyyr hatar såna här kvällar inte alls mysiga eller roliga bara äckliga och räliga. nej nu ska jag vel dra ut och duscha eller något sånt , pusshaaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin