WIIE STÄDAT

tänk att jag har levt så hela helgen :(

vad tycks? :) jag tycker att jag har varit duktig :thumbup:

får bara med mig hälften av kläderna från mamma till pappa. Det suger verkligen att ha skilda föräldrar menar verkligen det bokstavligt S.U.G.E.R. Lixom finns alltid några kläder hos mamma som jag vill ha hos pappa och så tvärtom. En stor diss till att ha skilda föräldrar. mm så äre. :(  ;)
Postat av: niklas (:

riiktigt fiin (; <3

du är så duktig julia ;D <3

2010-03-29 @ 19:50:52
URL: http://niklahs.blogg.se/
Postat av: madicken

du måste ge mig tips på hur du gör på din blogg

t.ex hur du får sån fin tex, hur då får såna bilder där uppe HÖST UPP, och massa annat fint du gör ! :$<3

2010-03-29 @ 21:28:28
URL: http://madixeeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fint du har städat och min lilla totta - så är det att ha skilda föräldrar. Suger ibland men finns säkert fördelar oxå - Kramis Mammis ♥

2010-03-29 @ 22:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin