gonatt

nu ska jag snart lägga mig, är sjukligt trött idag.. har bara varit hemma hela dagen. Ja, kanske tråkigt men det behövdes. Skulle egentligen kolla film med kompisar men palla inte.. och då fick vissa pms.. men blev ytterst gulliga tillslut. men jag såg avatar än en gång. den filmen gillas och har ni inte sätt den så SE DEN VAFAN! riktigt bra är den. jaja, ska lägga mig i min sköna säng nu.. men har fått sjukt svårt att somna .. och de är ganska jobbigt .. du tar upp min tankekraft 24/7 . gonatt
Postat av: ♥ MeDinA ♥

tack så mycket så skoj att höra. Den filmen är riktigt bra har sätt den 3 gånger :P. Först på bio sen hemma och sen på bio igen fast då i 3D :P

2010-05-24 @ 02:25:07
URL: http://meedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin