helgen

helgen har varit båda rolig och blää!
på valborg så stack jag först till kusinerna, åt där och sånt :) har kusinens mobil nu så har inte allas nr. Sen drog jag hem till louise en stund sen kom anton och då drog vi ner till bålet och träffa, emily, emelie, vicky, markus och tom. Sen träffa man på massa folk där, sen drog vi alla innan dem äns tände bålet. och sen var vi lite överallt i lödde, sjukt mpnga poliser. men riktigt kul och sen på natten cykla jag och louise till hoffan och träffa aläx.
På lördag så drog jag och mamma in till center syd och köpte min konfa klänning, wiiie :D och sen stack jag hem och åt grillat :thumbup: efter ett tag kom anton och hämta mig på sin moppe och då drog vi in till viktor och kolla film med lite folk sen drog ut.. men jag och louise drog hem sen och satt vi datan "läste skrattboken" och spela ett as roligt memory.. tyvärr vann jag alla tre gånger .. haha :)
idag har jag bara chillat och snart ska jag städa rummet.
min söta katt
valborgs outfit
Postat av: louise j

haha memory for the win (y)

men tänker inte sluta spela med dig förrän jag vunnit.. håhå <3

2010-05-02 @ 17:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin