Italien/Thailand

Hellu :)
Igår hade vi massa gäster.. blev kul till slut faktiskt. Nu har jag duschat och ätit frukost. Ska börja fixa mig för ska till center syd med bästis :) oh behöver lite saker men inga pengar :( "fuck" jävla mobil räkning.. iallafall bilden här under. Är att jag blir skit glad när jag ser att min släkt från Italien "Slovenien" är och kolla min blogg. Har själv tagit kontakt med dem, men att dem skulle följa bloggen trodde jag inte. Och jag vill så mycket till Italien så de är sjukt. men ja.. i sommar kanske jag, pappa och meja ska på semester men blir nog inte Italien. Och nästa år vid maj så blir de nog Thailand med mammas familj, wiiiiiiee :) "älskar Thailand"

Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3

Nu har du chansen att bli MODELL FÖR EN DAG tillsammans med någon du tycker om. Du kommer att bli sminkad av en riktigt stylist och fotad av ett riktigt proffs!



Var med och tävla du också!



Kramis <3

2010-05-30 @ 13:08:23
URL: http://ammis.se
Postat av: sophia nielsen

Har varit i Italien 2 ggr, asnice ! :D <3

2010-05-31 @ 17:05:18
URL: http://sophianielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin