konfermation

jaha, inte blivit bloggande på ett tag igen. de är fan att man är så dålig på det. men ska försöka, idag var vi på konfan för vi ska ju ta konfermation på lördag och vi har haft lite genrep i kyrkan och sånt. säger inte vad de handlar om, kom och kolla istället? idag var jag hos tandläkarn igen.. och dem ville eller fråga om jag skulle ha tandställing, men säger bara NOOOWAAAY! :O imorgon slutar vi klockan 12 , as gött. Ska nog till centan med lollo, ngn som hänkar ? bara att slå en pling som man brukar säga ;) och nu är jag hos pappa, fast han är inte här, inte min syster och inte mina saker :( pappa kommer efter åtta och mamma kommer och lämnar sakerna ikväll. syster kommer inte fråns på fredag :( sen på fredag klockan 18.00 ska man till..... kyrkan och göra ett genrep på allt.. fotas och allt vi ska göra :thumbup: men kommer kanske fler inlägg sen, ska iallafall göra min egen middag nu. kysss


bilder sen idag!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin