onsdag

idag så var de ju klädsim i skolan, boooring. sen har jag varit jävligt glad hela dagen, kan vara för mina underbara vänner eller familjen eller bara det SJUKT FIINA VÄDRET eller ja solen var ju inte direkt frame men fan vad varmt de var helt jävla kvaft. så när jag och louise sluta skolan drog vi och handla gottis saker på ica sen tog vi hennes moppe och körde lite här och var ! i typ mer än en timme .. sen drog vi in och louise rälla sig sen kom mamma och hämta mig.. nu gör jag inte ett skit och imorgon är det den tråkiga skolan igen. Ska ta mig något nyttigt och gott att äta nu . vi hörs sen. puss på er alla söta bloggläsare :)
Postat av: vicki

vad är det för moppe hon har? :D<3

2010-05-19 @ 22:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin