söndag

Hellu :)
Idag vaknade man lite efter 13.00 och ätit frukost och nu sitter man bara vid datan. Igår så hade pappa poker kväll här hemma och de var fullt ös i hela huset. Så jag åt med alla dem, sen drog jag ut med aläx, niklas och tom. Träffade sara och någon johanna. Dem var lite "över speedade" men vi var typ bara med dem ett tag. Sen lämna vi dem, "haha". Vi drog hem till tom. Ni skulle bara se hans hundar, MEGA SÖTA :D fan att jag inte fota dem.. Men ja, vi såg en väldigt random film, men rolig. Han typ bara se de, sen drog jag och niklas hem. sjukt mycket dimma. Sen kom jag hem.. gick ut en runda med hunden, de var fan as mysigt. sen kom jag hem de var fortfarande fullt ös i huset, så jag satt mig vid datan, och EN person fick mig att vara vaken till 4 på natten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin