igår

Hellu :)
Skulle egentligen sova hos louise igår men nej, det fick man inte helt plötsligt! Men vi stack till song contesten. Och de var sanna som vann, grattis! .. Sen efter stack jag hem och blev på riktigt dåligt humör. Men vi bestämde med folk att sticka till sofia och grilla så vi tog pengar och drog till maxi. Tappa dock min hundralapp så kunde inte handla något. Vi gick ända hem till sofia. Alltså hofterup och ja, vi satt ute med ljus. och grilla och käka pommes och sånt mys. Satt och snacka om massa och sånt oh såg film. Sen sov typ alla där istället fast jag var ju tvungen att cykla hem.. men alääx cykla också hem. Så hade följe, sen stod vi och kolla på bilar? random.. men fanns riktigt läskiga. Och nu är jag ju hemma.. och ikväll ska jag träffa folk.. sen sova hos FARMOR!!!!!!!
bild innan jag stack igår. !
har också din tröja här sofia, om du läser detta. Du får smsa så du kan få tillbaka den. Och det kommer mer bilder från kvällen senare. puss
Postat av: lulli

sööt :)<3

2010-05-23 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin