brun

nu undrar ni säkert över dem här bilderna men jo. Igår var ju jag och Louise på center syd. Och Louise handla hår färg så igår så färga jag hennes hår med den hårfärgen. Och jag säger bara använd inte den. De var faktiskt inte bra, eller ska man bara inte slinga håret själv. De blev inte jätte bra. Sen hade vi handlat massa godis som vi satt och proppade i oss och kolla på "att göra en pudel" haha, as bra film ;) Och idag har vi haft as chill skol dag.. har inte behövt göra något alls typ. Sen spela vi in vår film dåja, som blev sådär. Ni får snart en film när vi spelar in vädret! haha :thumbup: men sen har jag frågat massa angående mina betyg, låter som de bara blir spanska jag har ig på, men är upp mot ett g! de är fan as bra .. tycker jag ! :D Efter skolan stack jag hem till louise sen efter ett tag så kom niklas och då solade vi i 30 min. Sjukt skönt var det. Så nu är man lite brun, som ni ser på bilden då. Som sagt ska lägga in filmen från idag nu. så den kommer snart upp här . puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin