vattenspridare

Hellu :)
Idag har faktiskt skolan varit rolig! som den aldrig brukar vara.. men jag blir bara gladare för varje dag som går :thumbup: typ as chill lektioner och sen idrott, slutade med att alla bada i vattenspridaren. Därför mitt hår ser ut som de gör på bilden.. och som man kanske inte ser så är kläderna dygnsura "alltså helt blöta" förlåt för de blir mycket bilder på mig själv. kom liksom och tänka på det nu att jag nästan bara lägger ut ego bilder. och nästan bara webb bilder. ska börja använda kameran mer ist.. men snart till mamma och där har jag ingen webb och på tal om mamma, ska ta med min moppe dit på lördag, så kan jag köra runt lite tills jag fått mitt körkort :)! nu ska jag göra läxa. vill egentligen ligga ute i solen och sola men MÅSTE verkligen göra läxa. och skulle igentligen in till bjärred men jag och louise tar det imorgon istället för måste plugga! nu ska jag byta om haha och ta mig lite coca cola :D men uppdaterar mer sen. puss


Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

söt rosa tröja:D

2010-05-26 @ 16:16:08
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin