inte den bästa dagen

en väldigt dålig uppdateringa och jag vill inte fasta på bild idag. - jag tog en massa men fick de inte att se bra ut. har ändå jätte tråkig outfit. (svart linne, mörk blå jeans och svart kofta). kanske blir någon webb-bild på mig senare. vi får väl se om det funkar senare. just nu pluggar jag inför so-prov och det är riiiiiiktigt tråkigt. typ dör. denna veckan har varit riktigt tråkig. hoppas lovet kommer ta igen denna veckan. ja de var ett himla tjat jag har om vårt lov. men jag är helt körd.. jag orkar inte skola mer, denna veckan har varit värst och jag vill bara slippa fängelset "12åker". iallafall vakna jag i lagom tid igår, men petra körde mig till skolan. sen själva skolan behöver vi inte prata om mer än att den suger. sen hämta petra mig för det ös regna. härligt hon var hemma idag. sen var jag hemma själv med meja ett tag och nu sitter jag här och typ dör. vill typ bara slå kudden oh skrika rätt ut. och jag fryser som en apa. måste de vara så kallt? jag vill bara bort här ifrån till typ thailand, de hade fan inte suttit fel. nej ush, hatar såna här dagar man inte är på humör och bara vill klaga på allt. får väl gå och ta mig en dusch eller bada kanske. får oftast mig på lite bättre humör. kommer kanske ett inlägg senare!


Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

hej! :D förlåt så mycket att jag inte svarat på din kommentar än! men nu är jag tillbaka igen !:D puss

2010-10-27 @ 19:48:31
URL: http://kimiees.blogg.se/
Postat av: Charlotte Lagergren

Vill du hamna på bloggtoplist? kommer välja ut 3 st bloggar som kommer att länkas, med mera ;D

Gå in på min blogg o lämna en kommentar, så är du med o tävlar :)

2010-10-27 @ 20:54:41
URL: http://charlottelagergren.blogspot.com/
Postat av: Karin♥

Din blogg är sjukt fin! :D

2010-10-27 @ 21:46:55
URL: http://kaarriinn.blogg.se/
Postat av: johanna

Haha tack för att du gillar mitt hår och tack än en gång! Hoppas du fastnar! :)

2010-10-27 @ 23:15:41
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin