lite som hänt och händer

* nunununu ska man börja ta tag i sig själv lite. jag och tanja har börjat fundera på att börja dansa på ll dance studio. själv har jag dansat i riktigt många år innan fast på zwing it. men vi eller iallafall jag vill börja röra mig. så vi tyckte de lät bra. hon ska bara snacka lite med sin "mamma" och sen ska vi kolla upp grupper till vår terminen. och söndagar ska jag med tanja på något träningspass hon börjat på. haha det låter kul när hon snackar om de. men vet inte om jag kommer kunna hålla mig från att skratta när hon ska träna, ser alltid så roligt ut, haha. och nu innan dansen ska jag nog börja springa slingan eller något. och sluta sitta vid datan så mycket.

* ska ta tag i skolan också, försöka fixa VG i det mesta iallfall och imorgon blir det matte prov, onsdag blir det orientering och på fredag är det SOprov, phhu. men en sak som gör det sämre med poäng och sånt är att jag har bytat från spanska till svensk/engelska.. kunde ingen spanska ju, oh de var inte lönt att gå på de, fick bara ig hela tiden.

* ska också försöka fixa det med moppen, antingen fixar jag körkortet eller säljer jag den och får pengarna? går i bjärred och det suger. måste göra såna deltester, har varit inne där i en vecka, oh man måste klara 4tester innan man får köra upp och sen är det de riktiga provet. så jag vet inte längre, är de lönt ?

* och på lördag, drar jag och mamma till ullared. ska bli riktigt kul, har faktiskt aldrig varit där innan, så nu blir det att handla. många kompisar har varit där och har fått hem massa saker. så vi ska upp tidigt en lördag.. ussh det kommer bli jobbigt. men kul ska det bli, men vi kommer nog inte bli ensamma.

* har fått hem sån här tidning och gjorde ett test i skolan om gymnasieskolor, vad man ska gå på och sånt, man skulle fråga på lite frågor sen skulle man se vilket man fick eller vilket dem rekomenderar. jag fick estetiska programmet och inriktning på -estetik och media . och jag har faktiskt tänkt på det innan.

*
och det här med min kamera, jag ska lämna in den och det kommer väl ta ett tag. så vi får väl se när den kommer tillbaka. men jag ska försöka hålla bloggen uppe med bilder, men de blir inte lika bra och fina bilder som innan. och kanske inte lika många. så r.i.p min kamera just nu.. hoppas dem kan fixa den utan att vi behöver betala.

glöm nu inte att det är kanelbullensdag och nu ska jag göra lite matte, ta ett glas juice och lyssna på musik ♥


Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-10-04 @ 21:10:15
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; nu är kvällensblogg utsedd, kika in och kolla om det blev du :)om inte så kommer det en ny chans imorn ;)



jaha okej, trode de va för ngn kille ;)

2010-10-04 @ 22:10:34
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin