så här såg dagens julia ut

tyvärr blir det webb bilder på mig idag, för min systemkamera är urladdad. och det tar ganska lång tid att ladda den. och orkar inte vänta för nu vill jag byta om till mina mjukisbyxor och sitta och öva till so prov med varm oboy och mysa i min soffa. och lite härlig musik på lagom nivå. kan ta en liten snabbis om skolan DEN SÖG IDAG, har nog aldrig varit så trött oh på dåligt humör som idag i skolan. klagade på alla och absolut alla lärare.

- det som kankse var lite kul idag är att jag, sofia och malou tar tag i skoltröjorna och de nu. så efterlovet ska klassen få välja ut mellan 10 tryck på framsidan och välja mellan 5 tryck på baksidan. och massa. jag tror det kommer bli kaos alla vill ju olika. men vi kör röstning och den som får flest, den blir det !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin