ULLARED, LYCKAT!

jätte dålig bild!!!

ullared hela dagen, behöver itne skriva mer än MYCKET FOLK.
de jag köpte var..
♥ ett smalt nitskärp
♥ en plattång "och locktång i samma"
♥ en borste
♥ ett par skor
♥ en kameras väska till min systemkamera
♥ ett diamantdiadem
♥ ett hårspray
♥ en parfym
♥ ett paket med 100 gummiband
♥ klämmor
♥ en body lotion
♥ en inpackning
♥ tuggummi
♥ 4 ansiktsmasker
♥ 3 par höga strumpor
♥ två bh:ar
♥ en kavaj
♥ en grå blus
♥ 2 linnen "vit och svart"
♥ ett par gråa leggins
♥ ett par jeans leggins
♥ ett par vantar

sen köpte mamma lite saker och, till oss båda, som schampo, balsam och godis och massa sånt. nu ska jag duscha och sånt. kommer ett inlägg senare

Postat av: emmelie

var med och tävla i veckans blogg hos mig!

2010-10-11 @ 19:57:09
URL: http://whatgoesaroundme.devote.se/
Postat av: Josefine

wow, jag vill oxå på ullared...

2010-10-18 @ 14:38:25
URL: http://josefinek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin