fullrulle

hej bloggen.
nu börjar jag med min blogg som normalt igen. jag har fått låna pappas objektiv till kameran så länge tills vi fixar mitt. igår så blev det hem efter skolan, jag somna direkt i några timmar. vaknade av två skrikande ungar. min syster och hennes kusin ska sova här till lördag. så vi har två småungar här nu, tumme upp på det "haha". sen vid sju på kvällen kom mamma och otto och hämta mig. för mamma fyllde 35 "hoooost, 40år" och vi stack till malmö på resturang "sankt markus vinkällare". sjukt god mat och världens godaste efterätt.. och trevlig personal haha. vi åkte hem vid nio ungefär, sen vid elva gick jag och la mig.

idag.. så var det sjukt segt att gå upp. ville inte till skolan, trots allt gick jag upp fixa mig och cykla till skolan. men torsdagar, skolan längsta dag känns det som, har så sjukt många lektioner och , 2 mattelektioner. det suger, eller hela 12åker suger. men till slut var dagen över, jag kom hem, och övade på fysiken och sedan somna jag mitt i allt, vakna vid fem, och sen skulle vi äta vid sex. vid halv sju stack jag och pappa till center syd. jag fick ett par stövlar "eller skor till vintern" och ett par crocker jeans. sen köpte jag pressent till mammis. hiihih. riktigt nöjd. och kom hem vid åtta tror jag, har duschat och sånt nu och nu ska jag packa och städa nio på kvällen, jiiipppie!


bild sen idag..

Postat av: Laila

Händer i kväll då? =)

2010-10-16 @ 14:35:12
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin