en smetig dag

hej hela sverige.
hur är läget idag? , själv är det super fint förutom var lite trött. eller är trött. skolan har varit som vanligt.. gått runt och skrattat med tanja och ett litet vattenkrig, fast jag ramla ju såklart och slog min rumpa "sadface". jag har varit sötsugen hela dagen så när jag kom hem bakade jag kladdkaka.. smeten var ju riktigt god så mumsat i mig lite av den, och precis tagit ut kladdkakan. äter den ikväll eller kanske imorgon. för mamma jobbar till sju sen ska vi äta därefter blev vi bjudna på tårta hemma hos jocke linda och lova. så vi kanske ska dra dit för jocke fyller år! hellre göra något än sitta och dö vid datan här hemma. så får väl se vad som händer. mina saker jag beställde har fotfarande inte kommit hem och har sätt kommentarer var jag beställde, klicka här så kommer du in på sidan. just nu sitter jag i mjukis och t-shirt, var jätte sleten i skolan idag.. gick i mjukis och adidas tröja "utan smink" och uppsatt i en boll eller så kallat "stig hellmer" frilla. så ni får absolut ingen bild på hur jag ser ut just nu. men ni fick denna redigerade bilden när jag slickar på en slickepot ? .. eller vad det heter! nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag fixa mig. puss

Postat av: nicole

sv: kom nyss hem:)



haft en fin dag?

/shoppaholly

2010-09-21 @ 18:45:46
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Lizette

SV: åh, tack söta du! Gud vad glad jag blir! :) :*

2010-09-21 @ 19:03:28
URL: http://lizettesfoto.se
Postat av: Sandra

Det är bra med mig :) Hur är det själv?

2010-09-21 @ 19:45:34
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin