härligt bad med följande pizza

hallojsan.
ni fick ju en bild på hur jag såg ut imorse och nu har äntligen kommit i ro. hela skoldagen sög, för de gör alltid torsdagar. men efter skolan drog jag och louise in till körskolan och såklart faila igen. köpte chips och havreboller på netto. därefter drog vi hem till mig och bada, fett gött. med hög musik i huset och bara satt och snacka. sen beställde vi pizza, åt den och sen blev det idol och sånt. därefter kollade vi film och åt chips med dippa. sen eller nu ska vi gå och lägga oss. imorgon väntar skolan och jag ska sova med alex på kvällen.. längtar en heeeel del. men kan ju säga kvällen eller efter skolan har varit super. nu ska jag lägga mig och nana, för vi har bäddat ner oss i vars en soffa här nere vid den stora tv:n. kan också säga jag börjat läsa världens bästa bok, som tanja tipsa om. ska säga vad den heter när jag vet de, hehe. läste nästan halva boken idag och den är inte lättläst.

louise ville inte vara med på bilden !

Postat av: chiilly

hur har din dag varit ? :DD



//CHiill*Y

2010-09-17 @ 01:35:08
URL: http://noypi.blogg.se/
Postat av: viviana

Sv: okej =)



och tå så jättemycket!!<3

2010-09-17 @ 07:29:15
URL: http://dezis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin