i rymden finns inga känslor

då var det dags att göra ett inlägg kanske?
asso om min blogg ser konstig ut på er data, skulle inte ni kunna kommentera och säga vad som var konstigt då? så jag kan fixa de . iallafall , vid sex satt man på bussen in till malmö med älskling, efter det stack vi till donken och käka.. satt där ett tag sen gick runt i malmö. därefter såg vi på bio "i rymden finns inga känslor" kan verkligen rekommendera den filmen, den är värld att lägga 100 kr på. riktigt, sjukt bra och rolig. där efter åkte vi buss hem och nu sitter man här utan något att göra. och nu kommer man inte träffa alex på en hel vecka .. "utgångsförbud". sen på lördag om det är fint väder ska vi in till bakken och alex kommer hänka. och sen nästa helg igen ska jag med han och hans familj till liseberg. och imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog fråga tanja om hon vill hitta på något. så vet ni de.

Postat av: Josefine Andersson

trevligt :D den där vill jag se! varen bra eller?

2010-09-05 @ 11:00:48
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin