ica, inga lektioner och alex kommer ikväll

hej hopp , snopp.. alla bloggläsare.
idag har skolan faktiskt varit superhärlig. börja med att vi inte hade första lektionen. hälften av lärarna var på utflykt med två 9:or och vissa var sjuka och sen var där ungefär bara 2 kvar ? så vi hade inte första lektionen. inte andra i heller. och eftersom andra är 80 min eller något sånt så stack jag tanja och tom till ica. jag var den ända som hade pengar, hade dock 100 kr.. gissa vad vi tre köpte för allt ? GOOODIIIS!!! vi köpte vars en godis påse. vars en dricka. och en energi drick till erica. och jag hittade en 20lapp så jag är rik, "haha". sen stack vi tillbaka hade lång rast. sen hade vi bara en liten lektion sen hade vi lunchrast. och efter det hade vi faktiskt tråk lektioner. åkte hem och packa hos pappa.. sen kom mamma och hämta mig, vi stack och handla sen hem och jag städa mitt rum. "riktigt duktig, slängt massa kläder och sånt" sen nu har vi ätit och jag väntar på alex!
bild på min fina godispåse
Postat av: Roshanna

Hahah vilka fina godispåsar;)

2010-09-04 @ 15:39:26
URL: http://elros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin