louise, hemma själv och wii

hallihallo bloggläsare.
först ska jag börja med att säga förlåt, jag svor på att jag skulle uppdatera mer men jag gjorde aldrig det. och de var dumt av mig. men ska bruka allvar med bloggen nu. iallafall var dagen igår sjukt underbar, inte haft så kul på länge. blev först under hela dagen att bara softa, sen vid fem tiden stack petra och pappa. jag började fixa mig, spela musik och lite sånt. och ungefär vid sex kommer louise. och hon börjar med att komma in i huset utan jag vet. jag hade ju inte låst dörren och hade hyffsat hög musik. så står jag mot tv.. och bakom stog louise utan jag visste så när jag vänder mig skrämer hon skiten ur mig. fyyyyfaaan vad rädd jag blev. sen beställde vi pizza.. skulle ha hemkörning och dem körde bara hem om man köpte två saker.. och de var bara jag som skulle ha så vi fick beställa en pommestallrik också. så vi snacka lite och flumma och sen kom pizzorna. vi kolla film "saw 2". vi kollade inte klart hela för sen satt vi oss vid vars en data.. åt godis, chips, dippa drack läsk och energidricka. snackade skype med adam och simon. och sen kollade vi på det med "world trade center" på svt2. efter det spela vi WII ända till 4 på natten. as kul hade vi iallafall. hände en massa. men orkar inte ta de så detaljerat. sen vakna man ju klockan tre idag.. la till sängen typ till 5, hjälpte syster med ett dataspel och sen käka vi pizza idag igen. iallafall jag och familjen. louise stack lite efter vi vaknat. sen kom då alex. och var med han till tio. nu har jag duschat och tagit ett glas cola. och nu ska jag bara göra några saker som "facebook, bdb och snacka med ngn på msn" sen ska jag nana.

louise ville inte vara med på bilden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin