frissan, mamma och alex

tjoohej alla bloggläsare.
idag vakna man av en grym förkyldning och halvt feber eller något. och hade tvärr det igår också.. och igår var jag med alex till åtta och sen drog jag hem till sten med didde, klint och micke. idag stack jag till skolan och bara massa tråkiga skolsaker. och min lunch idag blev en stor kladdkaka som jag delade med tanja .. och en cola. stack till ica med folk såklart. kladdkakan blev dock inte uppäten den rasten.. den fick vi ta med till skolan och äta en annan rast. haha, tom och tanja är för roliga när dem "BRÅKAR" . ni skulle bara se vilken lavet tom fick av tanja. så skolan har varit ganska rolig, men ändå inte lika kul att gå i skolan med feber. men det blir skola imorgon också. jag vill verkligen inte hamna efter nu. men iallafall ska jag komma till saken. att idag, var jag hos frissan. jag vet jag var där för två veckor sen och blev inte nöjd och eftersom vi betala 1300 kr för att de skulle bli bra .. så klaga vi och vi fick göra om det. men nu blev det bra.. nästan ingen utväxt! sen efter snacka jag med mamma och åt godmat. sen kom jag hem ca sju och då kom alex, vi kollade på "sommar med göran" och åt chips och dippa. och snackde lite och allt man gör. han stack hem lite efter nio sen har jag bara chillat vid datan och kollat tv. nu ska jag bestäma kläder och fixa lite inför skoldagen imorgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin