en dag som är sådär bra

godagens eller godkväll? -shit the same
vakna så sjukt härligt, gick upp vid nio eftersom vi hade sovmorgon. fixa mig lite och sen cyklade till louise. men från skinande sol kommer ett stort mörkt moln och bara öser ner regn. till slut hagel. snacka om de blev jobbigt för mig och louise att cykla. när vi då kom fram till skogen där vi skulle ha skoljoggen så var vi dygnsura. jag svär, mina skor var fyllda med vatten, och kläderna kunde man vrida ur vatten. så jag hade ingen lust att springa de så jag gick hela skoljoggen. det tog ca 1 timme. därefter drog jag hem, käka mackor med nutella och drack o'boy, la mig i sängen oh vila en stund. sen börja fixa mig inför två lektioner på skolan. efter skolan drog jag hem en stund och därefter kom mamma och vi körde in till bjärred och jag gjorde mitt test. fortfarande inte 63 poäng.. men ska in imorgon med louise igen och hoppas på jag klarar det. nu sitter jag och pluggar satan på moppetest och massa sånt. blev även mega trött.. antagligen lite för vädret och att allt har varit så stressigt med skoljoggen och det. imorgon blir det som sagt bjärred med testet sen blir det hem och plugga, har lite matte som måste göras och sånt. kanske va med louise en stund.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin