en suuper rolig dag i skolan

hej kära bloggläsare!
försov mig idag, vaknade klockan åtta och måste gå till busen tjugo över. så jag fick snabba mig som bara den till bussen. men det gick väl bra.. förutom att de börja regna sen också. så håret lockade ju sig, men de var lugnt iallafall i början. lektionerna gick snabbt som vanligt på måndagar och sen var de lunch rast. jag och tanja gick till ica i typ ösregn eller något liknande. så när vi kom fram såg vi ut som två små stig hellmer. haha köpte energidricka och hubba bubba och sånt som vi brukar köpa. har nog inte skrattat så på ett tag som jag gjorde idag.. gick tillbaka till skolan i ösregn. när vi kom skulle vi skriva uppsats på engelska och de gick faktsikt mer bra än förväntad, eller det kändes så iallafall. därefter.. skulle man hem och när jag kom hem har jag bara haft riktigt tråkigt. gillar verkligen inte såna här dryga dagar hemma.. iallafall knarkat en gammal låt "live tomorrow, iris och only girl" riktigt härlig. och ska knarka massa låtar för ska snart hoppa ner i ett varmt skönt bad, har redan satt inpackning i håret och förbrett ansiktsmasken ! :) suuuuper härligt! så jag uppdaterar efter de sköna varma badet!

Postat av: MADDES

Det är bra med mig. Vad gör du?

2010-09-20 @ 21:47:40
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: CHIILLY !!

oooj ! :D

bor du i sthlm ?

2010-09-20 @ 22:01:03
URL: http://noypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin