vem tänker se de ?

godmorgon eller vad jag ska säga, blev att äta när jag kom hem, sen starta jag andra avenyn men somna direkt?.. och nu när jag vakna för andra eller tredje gången så känns det som huvudvärken är nästan borta. riktigt skönt, anar ni hur ont de gör med migrän? de är sjukt.. jag har också räknat lite matte så jag inte ska ligga efter. fick också reda på att vi ska på utflykt imorgon, men JAHA? man skulle tydligen ha matsäck med sig, de visste inte jag.. så mamma handlar det till mig sen. så ingen skola imorgon de är ju bra :thumbup: och jag blev jätte glad "eller inte" men idol börjar idag klockan åtta, och de är ju additionerna som är roliga, så jag ska fett lugnt se ikväll. men sen när additionerna är slut ska nog inte jag se mer då är de ju typ bara tråkigt? så ikväll sätter jag mig vid tv iallafall fast ute hos mina föräldrar för jag har såklart inte fixat min tv än. så får tvinga dem se det! från åtta till nio. så då kommer jag inte vara vid datan. är de ngn mer som tänker se Idol 2010?


Postat av: Sandra

sv: tack =D



allt bra med dig? =)

2010-09-07 @ 17:27:17
URL: http://sandravanilj.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

haha tack! ska du säga tjejen, :) skitsöt!

2010-09-07 @ 17:59:41
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin