godnatt önskar jag

tiden bara springer iväg och imorgon är det redan torsdag. idag börjar dagen med att vakna och har riktigt jobbig huvudvärk samt må illa. efter ett tag lägger det sig och jag börja städa och packa alla saker eftersom imorgon åker man till lilla skitta hofterup. efter en stund kom älskling, och vi kolla film efter drog vi till ica och handla gottis. Där efter blev det hem till wallan och grilla med lite folk. Kvällen blev helt lyckad faktiskt och vid tolv stack jag och pontus hem till mig. Somnade här till 2. Och nu är man själv igen, ska dock gå och lägga mig dirr. Imorgon ska man ju till nova med mammi och sen kommer louisan på kvällen.



Postat av: lovisa

vad händer i påsk?:)

2011-04-21 @ 10:56:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin