i'm back lalallalaaa

nu ska jag börja blogga PUNKT slut.

varit lite halvt dåligt tycker jag, har nog gjort två eller tre inlägg på två veckor? inte bra, iallafall. Går snabbt igenom hur min helg och början på lovat har varit. I fredags så fyllde bästavän 16 år började med att dra till tolvåkers song contest och sen vidare ut och va med massa folk. Slutade med att man sov med henne och niklas. På lördagen stack man hem sen kom älskling hit, snackade och sånt. Söndag blev det in till lund på kalas, träffade även helene. Som man inte gjort på år, bestämde oss för att träffas så snabbt som möjligt igen. Kom hem på kvällen och drog direkt hem till diddeman och träffa folk. Sen senare hem till pontus och myste. Måndag så blev det pontus igen oh på kvällen ut en stund med folk.

Sen kommer vi till idag. Var ute och sola i två timmar idag och sedan fixa sig för pontus kom. Vi stack till donken och där träffa vi lite folk sen käkade. Vi stack hem och efter ett tag fick jag migrän. gjorde sjukt ont, och senare på kvällen drog vi ut och grillade med lite folk. Stack hem till mig igen och sov. Och nu ligger man här ensam. Får väll ta och kolla på dem 3 big brother avsnitten man missat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin