in the air, in the air



hejsan!
hoppas allaa har det gött på valborg! själv har man legat i solen hela dagen och stekt både vid stranden och poolen. nu ligger man i sägen och snackar med pontus. snart ska man fixa sig lite och gå ner och käka på hotellet. sen blir det kanske en liten shopping runda och sen hem och snacka med pontus igen, vi kanske sätter oss nere vid baren/poolen. får ju se, trots allt vår sista kväll här nere. För imorgon ska vi hem, bussen kommer halv sex på kvällen och hämtar oss. sen är det en lång tur hem och är hemma cirka halv ett på natten. Skola nästa dag, KUL längter verkligen, nästan så jag dör? fast nej. de ända jag längtar efter är att träffa alla underbara vänner och min pojkvän! nu ska jag hämta lite sprite. kyssen

Postat av: matilda

var med och tävla i min veckans blogg! (-:

www.matildagronqvist.blogg.se



du är riktigt söt

2011-05-03 @ 20:43:30
URL: http://matildagronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin