onödiga stuffs

tänkte skriva av mig lite.
Hade massa jag ville skriva ut innan som jag låg och tänkte på när jag tog ett varmt bad. Men glömt lite nu. Tar iallafall upp de jag kommer ihåg. Måste ju bara ta upp att jag är så sjukt skoltrött nu. Det är helt sjukt, vill verkligen inte dit längre. de suger med andra ord. Tur har man denna veckan och nästa kvar sen har vi en veckas påsklov och sen åker jag en vecka till turkiet med mammi. Kanske inte är lika skoltrött efter det? eller så är jag det.. fast får ju tänka att det bara är 6 veckor kvar efter turkiet till sommarlov. Påtal om sommar lov tror jag att det kommer bli mitt bästa i år, eftersom mitt 2011 har varit det bästa året på väääldigt länge. Och det blir bara bättre och bättre.
Liksom vad slår fina vänner, bästa familjen och världens underbaraste pojkvän?

från en sak till en helt annan. som i mitt inlägg längre ner så sa jag att jag hatar mitt hår? och japp, jag håller så fast vid det. Svart och tråkigt. Så jag ska ta tag i mitt hår (eller vad man ska säga) funderar på att ha keps terminen ut och inte fixa håret? (försöka låta de vara). Och sen klippa mig innan turkiet, samt så ska jag färga det ljusbrunt med blonda slingor innan skolavslutningen. Sen ska min kropp bli OKEJ till sommarn, så jag och louise ska ut och springa 1-2 gånger i veckan. Och jag ska även sluta äta massa onödigt skit. Allt ska vara perfekt till sommarn, det är mitt mål! (ska även bli brun i turkiet, sen sola en gång i veckan under maj månad) haha okej detta behövde inte skrivas här, men vet ni bryr er.
men nu vet ni det iallafall.

men nu ska jag borsta tänderna och sen se big brother & andra avenyn! ha det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin