mitt allt, hela min värld

ändå gick jag tillbaka, trodde jag var galen. tänkte på jag:et, såg alla tecken, men ville vara bättre.

Pontus Petersson.
sällskaps sjuk eller bryta ihop? inte många dagar som gått men till räckligt många för att sakna min älskling. Tänker på dig både natt som dag, och jag saknar att ligga där vid dig och bara höra, se dig och känna din närhet. Och nu är du långt bort, i ett annat land. Kalla mig toffel, men jag är faktiskt kär. Jag förstår inte riktigt hur jag kan älska dig så här mycket. Men säger stolt du är min pojkvän, och tack för all tid vi haft och mer hoppas jag på att det blir. 3 månader, lika kär som de vore igår. Så älskling jag är mer än glad, att ha dig i mitt liv känns för underart. Pontus Petersson jag vill bara du ska veta att du är mitt allt, hela min värld! Det räcker med att jag tänker på dig.. jag somnar så kvickt, många passerar min väg men just du fångade min blick. För allting du gör för mig får mig att inse att jag skulle kunna dö för dig. Jag önskar du var här så jag kunde fått hålla om dig. Baby du ger mig gåshud varje gång du kollar på mig. Vill bevisa att även om jag sårat dig fett mycket ibland så finns kärleken kvar. Hade jag kunnat skulle jag fan gett dig hela världen. Du har "bara" räddat mitt liv, utan dig hade jag inte varit någonting. Kan faktiskt inte skriva vad jag känner innerst inne. Kärleken för dig är obeskrivlig, finns inga ord som skulle kunna beskriva hur mycket jag älskar dig. mitt allt.
Postat av: NOEMIE LAJ

riktigt gullig text! :')

2011-04-26 @ 18:06:31
URL: http://noemieslife.blogg.se/
Postat av: sloarez - Passion for photo

Hej! Tittade in på din blogg och ville bara säga att den var super fin och rolig! Kram Maria :)

2011-04-26 @ 18:37:08
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin