så länge du lever låt kärleken leda din väg

någon fråga vilket hotell jag bor på och de är remi. så vidare till annat, efter vi käkat blev det sol (stekande sol) varade ungefär en timme sen brja de regna igen. Så nu sitter man här inne vid datan och killen gejmar som vanligt så ingen att snacka med "sadface". Dock väldigt stolt över mig själv, läste ut en bok på två dagar. den var faktiskt bra, brukar ju inte läsa. Men har inget bättre fr mig i solen! 

senare ikväll blir det käka och sen ut och shoppa lite, ska köpa en eller två tröjor till och någon navel piercing.. fast hitter inte de jag vill ha, ett "P" för pontus. Har iallafall hittat en fin playboy. höhö. nu ska jag fortsätta att ligga här och lyssna på musik och drick cola, stay tunde!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin