tell the world i'm coming home




Jag kommer faktiskt hem igen sen!? de är inte så farligt.. men som ni kanske fattat drar jag till turkiet imorgon. Åker hemifrån klockan halv ett och planet går halv fyra. sen är vi inte där på hotellet från tolv på natten. så det blir en lång dag och inga uppdateringar här precis. Har packat det mesta nu, har lite kvar men det tar jag imorgon. (kanske hinner ett inlägg imorgon innan jag drar) får se hur pigg jag är.. alltså när jag kommer gå upp! Har laddat ner 94 låtar till mobilen och bara två filmer till datan orkade inte mer sen. Nu försöker man sitta här och kränga cola och godis bara för att hålla sig vaken. Hade ju tänkt och snacka lite med sin pojkvän, men det sket sig för han sitter och gejmar. Blir väl till att lägga sig och slänga iväg några sms till han. För sen kommer vi inte kunna smsa på hela veckan, visst jag har tillgång till min data men blir nog bara på kvällarna och han ju skola så tiderna blir lite fel. Vet inte riktigt om man skruvar fram eller bak en timme om man åker till turkiet. Menmen vi får ju fixa det på något sätt. Skicka små fb meddelande kanske? Eller bara stå ut med att inte snacka en vecka.. kommer inte gå! Kommer få sån panik, seriöst kommer sakna han något enormt, kommer inte gå en ända minut utan att inte kunna tänka på han. För alla dagar sitter man och smsar med han, dag in och dag ut. Och nu när man inte kan det, kommer seriöst kännas förjävligt. RIKTIGT SAKNAD HELT SJUKT. Fast han är ju inte den ända som man kommer sakna, även louise och tanja. OCH alla andra vänner som gjort lovet bäst, får väl stå ut denna veckan utan alla underbara folk. Ska ju faktiskt bli riktigt skönt på något sätt ändå att lämna sverige, lämna skola, lämna allt skit och komma bort till värmen och bara softa med mammi.


Ska glädja er med att jag kan sola åt er och att ni (lödde iaf) kommer ha fint väder här med. 16 grader är väl inte så fel ändå? och jag hoppas att alla kommer ha det superduper bra, så får vi höras mer efter resan. kyss
Postat av: lovisa

SV: Jodå helt oK:D

2011-04-24 @ 07:32:23
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin