Get A Coke



i'm back on track! yeeess, jag är tillbaka. Blev bara två dagar pause eller? Kände verkligen för att blogga just nu. Men har bestämt mig för att bara lägga inlägg när jag har något att skriva eller lägga ut och inte känna mig tvungen att blogga bara för att göra de. Så det kommer kanske lite mellanrum här och där! Dagen i skolan var boring och sen blev det hem och städa/packa. Sitter här hemma hos mamma nu med iskall cola och har fått hem min älskade väska från h&m. Och även så har en minibärbar data kommit till vårt hus (happyface) och den ska även med till turkiet om tre veckor. naajs! Hemma själv med mamma för min låsas pappa har dragit till Italien, så blir käka god mat och sen kör kära mamma mig in till lödde där jag ska träffa pontus och maybe andra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin