underbar !

Julia Korecic
älskling.. det har gått 3 dagar sedan vi sågs sist och tänk, du ska va borta tills på måndag. det suger verkligen. om jag bara hade en timme kvar att leva skulle jag vilja spendera den på detta. för att vara utan dig känns som en evighet. du är så fruktansvärt saknad, det är rätt sjukt faktiskt att man kan sakna någon såhär mycket. orkar igentligen inte med det alls för utan dig i min närvaro är jag fan ingenting. det är du som gör mig, du finns i varenda andetag jag tar och du får mig att leva vidare. det är ju trots allt dig jag lever för! om jag bara kunde skulle jag ge hela världen till dig därför att du är värd det, det och så mycket mer. om jag skulle åkt raka vägen till turkiet och hämtat dig direkt, hållt om dig och viskat i ditt öra hur mycket jag älskar dig. för älskar dig det gör jag, väldigt väldigt mycket. det är något du aldrig behöver tveka på älskling. kvittar hur mycket vi än snear på varann så vet vi att vi alltid kommer ha varann därför att där finns kärlek mellan oss två, äkta kärlek. du vet sån kärlek så man skulle göra vad som hälst för varann. om du bara bad mig skulle jag plockat ner alla stjärnor på himlen till dig. du gör omöjliga saker möjligt. åhh fyfan vad mycket du betyder för mig! nästa gång du åker iväg såhär får du allt ta med mig därför att jag klarar inte att va utan dig, typ beroende av dig? din närhet, dina kysar och ditt leende.. blir helt hög av tankarna på att få ligga där i sängen med dig och bara va med dig. kvittar hur mycket jag än försöker skriva här så kommer du aldrig riktigt förstå hur mycket jag älskar dig, bara dig. du är tjejen för mig, helt rätt. du och jag det är så det ska vara! det bästa som någonsin hänt. jag vill aldrigaldrigaldrig ha någon annan, det svär jag på mitt liv. för att om inte jag har dig kan du lika gärna döda mig. så vacker, fin, underbar, perfekt, helt enkelt bästa flickvännen man kan önska sig. otroligt lycklig över att det äntligen blev vi två. är exakt lika kär som jag var när vi först träffades om inte mer. dagarna med dig blir bara fler och fler, bättre och bättre. hoppas på riktigt många fler med dig, kanske ett helt liv? om det är någon jag skulle vilja spendera mitt liv med så är det fan dig. kommer aldrig lämna dig älskling, inte för någon. man har ju redan det bästa! alla kännslor jag känner för dig går inte att skriva ner, jag kan bara visa det. och det hoppas jag att visar när vi träffas. och påtala om träffas, längtar något oerhört tills måndag då du kommer hem! fast aah jag får ju inte träffa dig då men jag tänker allt ta mig till din skola och bara hålla om dig och ge dig massor av kyssar tills du inte kan andas längre. du fattar inte hur saknad du är baby. haha precis som du skrev, kalla mig toffel, men jag är faktiskt kär. stämmer så jävla bra. för att jag gör allt för dig, tusen gånger om. åh jag är helt såld till dig, du har mig helt och hållet. så fin! kanske dags att sluta skriva här så jag inte tar upp all plats på din blogg hehe. glöm aldrig att jag älskar dig ofattbart mycket och kommer ALLTID att göra. du är min och jag är din, det är så det ska va. det vi har är något speciellt, något underbart. något som ingen annan har eller kan någonsin få. aldrig har jag sakt "jag älskar dig" till någon och menat det så mycket. det är inte något man säger till vem som hälst och du är den enda jag någonsin älskat. så underbar. älskardigälskardigälskardig mest, från månen och tillbaks tusen gånger om! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin