3 månader ♥



tre månader sen vi började träffas och allting var så bra. Du var så rar, så fin och så jävla underbar. Vi har varit nästan varje dag, älskat varandra från start. Vill berätta för dig hur sjukt jävla mycket jag älskar dig och bara så du vet jag kommer aldrig släppa dig. Kärlek är det ända och det finns inget hat. Dagarna har gått och mina känslor blir mer. Jag finns här för dig som du finns för mig. Jag älskar dig men kanske inte alltid visar det, så jag skriver här för att försöka bevisa det. Kommer aldrig lämna dig, och du kan berätta för mig precis hur du mår kommer alltid vara där och lyssna. När du ler åt mitt håll då känns allting så rätt, och utan dig så är jag inte hel. Blir alltid varm i hela kroppen när jag ser dig, tack för alla minnen vi har delat och jag hoppas på många fler! Har aldrig älskat någon så mycket jag älskar dig, du har snurrat hela min värld och du får mig att känna såhär.. sådär svag och kär. För mig är livet menat för oss. Ärligt så har jag aldrig kännt den här känslan innan jag träffade dig. Hade inte klarat en dag utan dig. Behöver din närhet, din värme, din kärlek och allt du är bra på att ge. Du är så fantastik, den ända för mig.. mitt allt såklart. Vill ha den här lyckan och alltid vara älskad, men du och jag föralltid.. det är ju så vi sa. Utan dig i livet hade det saknat mening. Du är han, du är det, du är allt som finns. Det är ju vi, ingen annan än oss som betyder. du är hela mitt fkn liv, den bästa jag kunnat fått. Allt jag någonsin velat ha, lämna mig aldrig.. du vet jag behöver dig. Du är min livsglädje, du är världens underbaraste. Alla dessa känslor, jag hoppas du förstår. Att känna din kärlek i hela mitt hjärta, finns inget bättre. Kommer älska dig till mitt sista andetag. Känslorna är öppna och allting känns så bra. Din kyss får hela tiden att stanna, du är de bästa jag har.

jag älskar dig pontus petersson ♥

Postat av: QN [TTHESEWORDS]

grattis!

2011-04-13 @ 19:02:03
URL: http://tthesewords.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin