Vaken om natten och drömmer på dagen

dagar man bara inte kan låta bli att älska. igår kom pojkvänen hit och vi lagade tacos, gick väldigt lyckat! Hyrde filmer på tv eftersom vi hade huset för oss själva. Somna ändå ganska tidigt båda två, sov till halv tolv imorse. Och vi åt frukost sen lämna han vid ett och nu får jag inte träffa han på en hel vecka! Iallfall när han stack så gick jag ut och sola i några timmar. Köpte även glass från glassbilen, muums! Nu har jag fixat min blogg inågra timmar och blev ganska nöjd faktiskt. (gör inte likadan TACK)

Ska även börja packa, har inte äns rört resväskan och vet inte vad jag ska ha med mig. Och måste ladda ner massa låtar efter som spotify på mobilen inte kommer funka i kära turkiet. Kommer även ha med mig min minidata men vi är inte säkra på det kommer funka så vi får se. Nu ska jag faktiskt hämta cola, tjoo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin