when it knocks you down

igår slutade med att louise kom hit sen drog vi hem till stenis och kollade film. Väldigt kul och var hemma lite innan elva. Käkade även årets första jordgubbar med louise, hehe. Natten sög, och jag menar verkligen det. Sov en timme igår natt, kunde verkligen inte somna. Och sen när jag vaknar har jag värst huvudvärk. Så som ni kanske förstår är jag inte på bästa humör och de var jag verkligen inte i skolan iheller. (så jävla skoltrött) finns inte ord för det. Ska bli sååååå skönt att ha påsklov och sen dra till turkiet och lämna detta skitta land och allt oh alla! Nu ska man plugga historia. giillas.

                                                                                                                              Sometimes love comes around
                                                                                                                                       and it knocks you down
                                                                                                                                                  just get back up
                                                                                                                                     when it knocks you down


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin