You are BEAUTIFUL

hejhejhej älskling!
jag tycker att du kan ta och komma hem nununu så jag får träffa dig för jag saknar dig något oerhört! imorgon åker du ju hem måste faktiskt säga att det ska bli skönt att ha dig hemma igen. sämsta veckan någonsin, utan dig i min närvaro funkar ingenting och allt går rent åt helvete. jag behöver dig för att klara mig, utan dig är jag inget. nästa gång du åker iväg tänker jag fan följa med dig. för en vecka till utan dig klarar jag inte av! så fruktansvärt skitt när tjejen man älskar över allt annat på jorden åker iväg till ett annat land. för jag gör ju det? jag älskar ju faktiskt dig mest i hela världen, finns inget bättre än dig älskling. du är som sakt underbar och helt perfekt för mig. tänk, jag har verkligen fått det absolut bästa och det finns ingen som dig. du är minminmin bara min och jag är bara dindindin. kommer alltid älska dig exakt lika mycket , om inte mer! så saknad.. vi hörs lite senare baby, kyss älskar dig såsåsås mycket ;$ <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin