blonda tjejer uppmärksamhet nu

Som jag sagt i bloggen tänker jag ta steget att bli brunett. Även om jag kanske kommer ångra mig så jag dör sen. Ska jag bli brunett då måste jag fixa ny hårförl; och jag har  för mycket mindre än en månad sen handlat en ny. Men problemet är att den är blond och jag tycker det är väldigt onödigt att slänga den bara. Så jag undrar om någon är intresserad av att köpa den.

Från början kosta den 1050 kr men kommer absolut inte sälja den för det. Så snål är jag ju inte, vi kommer överäns om ett bra pris! Men min hårförlägning består av 4 träns. 3 stycken med tre klämmor och 1 med två klämmor. (en träns går runt halva mitt huvud) så dom är ganska stora. Man kan även tvätta, platta, locka och färga den! Just nu när jag sitter och skriver tänkte jag om jag kanske ska ta ett foto och lägga ut? eller ni som är intresserade får ett foto? eller något liknande? Förpackningen jag fick hårförlägningen i får även du som köper den. Kan bara bra att ha! Så skriv HELST i mailen [email protected] om ni är intresserande. Och bestämde mig för att ni får en bild där om du vill ha den.

Postat av: sarasara

men varför färgar du bara inte håret och spara en massa pengar ;)

2011-08-27 @ 19:25:46
URL: http://www.saaras.bloggplatsen.se
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

vad kul att du ska bli brunett :D

2011-08-27 @ 19:35:38
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin