från och med du

Jag vet jag sa att jag skulle lägga ut tävlingen igår! Men så blev det inte. Pontus kom och hämta upp mig här, vi körde i ösregnet till maxi, handla godis, åkte hem till han. Kom på vi inte hade någon film så vi åkte med hans mamma och hyrde "hur många lingon finns de i världen". Efter den skulle jag hem och jag blev körd av älskling. Sen körde han hem. Men efter 40 minuter får jag reda på att han kört och ramlat och skadat sig. Så akuten hela natten för honom, tacka gud att han hade hjälm. Utan den kanske han inte varit här idag. Själv somna man inte fråns halv fem och gick upp sex. En lång skoldag idag, att jag orka? Nu kommer jag troligen däcka en timme i sängen och sen hör jag av mig igen. Kiss & Love

Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

SV: du får la lägga upp en bild på dina nya hårfärgen sen okej? ;D

2011-08-29 @ 19:58:23
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin