Hejhej vi kör på ett mobil inlägg idag och...

imag0220 (MMS)

Hejhej vi kör på ett mobil inlägg idag och en bild från igår på mitt älskade hår. Igår sov Pontus här och vi kollade film, käkade massa onyttigt. Idag blev de frissan skulle få de som bloggaren isabella strömberg men blev platinablont, dock är de inte gult alls och de är skönt. Fast blev några slingor som blev för ljusa så dom ser ut att vara ljus blåa.. men de ska vi åka in och fixa imrn. De var tydligen meningen Sen åkte jag in med mamma och köpte klänning och skor till bröllopet på lördag. Nu är de bara ny hårförl som behövs sen kan jag sluta känna mig sjukt stressad. Nu sitter jag hemma hos kusinerna och dom gillar, ska käka här sen hem t mig och träffa Pontus.. tänker dock sitta i keps som jag haft hela dagen för inte så nöjd med håret. vi hörs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin