hide and seek

Började 9.40? Slutade 14.00? Japp! As härlig dag började med svenska, en timmes rast, gick till subway med lite folk, engelska och samhällek. (även fått våran skåp, slipper bära på alla böcker) Sen slutade man och tog bussen hem. Fast har ju suttit och pluggat nu typ 10 sidor historia, inte lika kul nä. Börjar tio i elva imorgon, kan ju inte mer än att älska läget. Fredag blir jag brunette direkt efter skolan, wiiihoo. De fula blonda försvinner äntligen. Inget illa mot blonda, men jag passar inte i detta ljusa! Flyttar i helgen också, hem till mamma. Två veckor eller bara över helgen. Nu ska jag bara plugga klart, ska se om jag kan slänga in någon bild. Tycker här är lite livlöst.
Glöm inte tävlingen om att vinna en klocka bara!

Postat av: mariejennifer' foto&mode

fin blogg :)

2011-08-31 @ 17:32:35
URL: http://photosbyjennifer.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin