i'd cross the desert

favorit bild i repris


Ingen tid för bloggandet idag. Men nu skriver jag right? Idag vakna jag upp hos Pontus lika mysigt som vanligt faktiskt. Stack med mamma till badhuset och simma lite men mest basta. En mys dag med mamma skadar aldrig. Ni undrar säkert "varför är hon inte på malmöfestvalen". För jag är svin trött idag, inget kul väder för den delen heller och där händer inget speciellt, så ser inte någon andledning att dra in där. Sitter här och kollar runt lite på bloggar, kläder osv.. hittade en skit snygg jacka! I'm in love lalalaa, men orkar inte lägga pengar på de även fast jag behöver en. Men vad behöver man inte just nu jeans? skor? jacka? iphone? allt. Tvättade dock mina vita converse, men så vita blev dom inte! Mmhm.. känner att man har lite bloggtorka och inte vet vad man ska ta upp. Kanske kan ta och påmina mig själv om att på Måndag börjar jag första ring. G.y.m.n.a.s.i.e.t väntar på mig! På den platina blonda tjejen som SKA färga sitt hår brunt så snabbt som möjligt. Rundar av detta inlägget med ett hejdå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin